rss search

next page next page close

Dobry event dla dzieci w galerii handlowej

Dobry event dla dzieci w galerii handlowej

Jeszcze do niedawna eventy dla dzieci organizowane były jedynie z powodów wizerunkowych galerii handlowych i organizowane były z okazji dnia dziecka i mikołajek. Ostatnie lata pokazały jednak, że można w pomysłowy sposób wykorzystać obszar takich wydarzeń także odnośnie działań marketingowych wszelkiego rodzaju marek. (więcej…)


next page next page close

O wpływie identyfikacji wizualnej firmy na jej klientów

O wpływie identyfikacji wizualnej firmy na jej klientów

Logo jakie jest każdy widzi, ale czy ma ono wpływ na cokolwiek? Jak bardzo istotna jest nasza firmowa strona internetowa? Dlaczego wizerunek naszej marki jest tak bardzo istotny, czy sama jakość nie wystarczy, aby nasza firma odniosła sukces? (więcej…)


next page next page close

Czy warto wydać pieniądze na marketing internetowy?

Czy warto wydać pieniądze na marketing internetowy?

Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, jak niezwykle ważna jest dla firmy dobra reklama. Chcąc odnieść sukces trzeba postarać się dotrzeć do jak największej ilości odbiorców i potencjalnych klientów. Temu między innymi ma służyć marketing internetowy. Jednak to nie jedyna droga do sukcesu firmy. Internauci, i owszem, są niezwykle silną grupą społeczną, ale nie można zapominać, że tą drogą nie do wszystkich uda się dotrzeć. Nie każdy bowiem przekonany jest to internetu i całego tego wirtualnego świata. Swoją drogą nie ma co się temu dziwić, ponieważ ostatnio można odnieść wrażenie, że cała otaczająca rzeczywistość zniknie i wszelkie relacje, i aktywności przeniosą się do cyberprzestrzeni.

Dlaczego promocja w internecie jest tak cenna?

Wracając jednak do tematu, to oprócz internetowego, to również każda inna forma marketingu jest niezwykle cenna. Chcąc dotrzeć do jak największego grona, trzeba pamiętać, że sukces odniesie się nie tylko przez najlepsze usługi. Dlaczego? Z tego powodu, że najpierw trzeba w jakiś sposób przyciągnąć osoby, które poznają się na takich czy innych produktach czy wytworach oferowanych przez przedsiębiorstwo. Jak to osiągnąć? Na pewno korzystając z pomocy specjalistów. Można skorzystać z pomocy socjologa, który wskazać może skuteczne metody na sprzedanie swoich produktów. Konsultując się z jakimś dobrym grafikiem komputerowym ma się pewność, że zadba on nie tylko o chwytliwe logo, ale także może zająć się zaprojektowaniem odpowiedniej strony internetowej. No i rzecz jasna warto zająć się, wspomnianym już wielokrotnie, marketingiem internetowym. Warto przemyśleć wówczas do jakiego typu osób chce się dotrzeć ze swoim przekazem reklamowym. Jeśli jest to jakieś ściśle określone grono, to rozsądne byłoby w przemyślny sposób dobierać witryny, na których postanowi się wstawić swój baner reklamowy.

Marketing

W takim wypadku naprawdę roztropniejsze byłoby skupienie się na jakości reklamy i odbiorcy, aniżeli na ilości. No dobrze, grono potencjalnych klientów zostało wybrane, odpowiednie strony internetowe również, to co dalej? Ano warto ustalić sposób rozliczania za tego typu afisze. Jest ich oczywiście kilka. Może to być za ilość kliknięć, albo przekierowań na docelową stronę. Na chłopski rozum widać, że taki marketing internetowy jest niezwykle skuteczny, ale również trzeba liczyć się z niemałymi kosztami. Warto jednak poświęcić, czasem nawet ogromną gotówkę, na promocję swojego zakładu czy stowarzyszenia, ponieważ do im większego grona osób uda się dotrzeć, tym z większą nawiązką cały koszt reklam zostanie zwrócony. Od czegoś trzeba zacząć i w jakiś sposób trzeba to zrobić i koniecznie należy pamiętać, że bez początkowej inwestycji nie da odnieść się spektakularnego sukcesu. A potem? Jak już uda się wedrzeć na rynek korzystając z najróżniejszych chwytów marketingowych, to żadne reklamy nie będą już tak potrzebne. Sukces sam się rozsławi przy pomocy zadowolonych klientów. Wobec tego niech każdy sam, osobiście odpowie sobie na pytanie, czy warto bawić się w ten cały marketing internetowy, czy może lepiej te pieniądze przeznaczyć na coś innego? Tylko na co?


next page next page close

Jak promować własny gabinet?

Jak promować własny gabinet?

O konieczności korzystania z reklamy w dobie wolnego rynku chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Ale wszystkim, reklamą także, rządzą różne przepisy. Osoby prowadzące działalność gospodarczą muszą działać zgodnie z obowiązującym prawem, nawet jeżeli przepisy wydają się być bzdurne i nieżyciowe. Nasze polskie przepisy bardzo ograniczają możliwości reklamy służby zdrowia. Reklama usług medycznych nie jest sprawą łatwą, ponieważ podmiot zajmujący się świadczeniem usług medycznych nie może reklamować swojej działalności leczniczej.

Medycyna też wymaga promocji

Może tylko podawać do publicznej wiadomości informacje o rodzajach świadczonych usług zdrowotnych, ich zakresie, ale w takiej formie, żeby nie przypominało to reklamy. A więc jak reklamować, żeby nie reklamować a wyłącznie informować? Spędza to sen z powiek wielu lekarzom czy właścicielom gabinetów medycznych. Duża konkurencyjność na rynku usług medycznych, zwłaszcza tych prywatnych, sprawia, że reklama jest wręcz konieczna a przecież zabroniona. Dlatego trzeba postawić na dobry marketing w służbie zdrowia. Orientacja marketingowa musi być nastawiona przede wszystkim na dobro pacjenta. Trzeba zadbać o świetną reputację, doskonałe relacje na linii lekarz- pacjent. Stworzyć jak najlepszy wizerunek firmy. Marketing usług medycznych musi koncentrować się na pacjencie, być na niego zorientowany. Najważniejszym celem działań marketingowych w placówce medycznej jest określenie, do jakiej grupy docelowej pacjentów będą kierowane usługi, poszukiwanie i zdobywanie nowych klientów, informowanie o nowych usługach, w miarę możliwości wychodzenie naprzeciw zapotrzebowaniu rynku na nowe usługi i poszerzanie usług. Podstawą do podjęcia działań marketingowych jest zdefiniowanie misji i strategii organizacji. Każda instytucja, placówka służby zdrowia także, jest identyfikowana z miejscem, w którym się znajduje, nazwą, znakami graficznymi.

marketing-medyczny

Dlatego ważne jest, aby gabinety były dobrze oznaczone, powinny mieć aktualne, czytelne tabliczki. Marketingowiec powinien zadbać także o ciekawe logo, odpowiednią kolorystykę, chwytliwe hasło reklamowe. Ze względu na to, że reklamowanie usług medycznych jest zabronione, trzeba zadbać o dobrą promocję w internecie, stworzyć dobrą stronę internetową. Strona powinna być estetyczna, schludna, nieprzeładowana elementami graficznymi. Musi zawierać podstawowe informacje o placówce służby zdrowia, dane kontaktowe, adres, telefon, zakres usług, nazwiska lekarzy, cennik. Poruszanie się po menu powinno być proste, intuicyjne. Jeżeli placówka posiada kontrakt z NFZ to również warto o tym poinformować na stronie. Jeśli gabinet znajduje się w mieście, które odwiedza dużo turystów zagranicznych lub mamy usługi, z których chętnie, choćby ze względu na atrakcyjną cenę, korzystają pacjenci zagraniczni, to należy swoją stronę wzbogać o inne wersje językowe i pomyśleć o zatrudnieniu recepcjonistki ze znajomością języków obcych. Znajomość przynajmniej języka angielskiego jest w tym wypadku absolutnie niezbędna. Trzeba również zadbać o dobre pozycjonowanie strony internetowej, aby podczas wyszukiwania zawsze była na pierwszej stronie i to możliwie najwyżej.

Artykuł powstał przy współpracy z serwisem marketing-medyczny.pl stworzonym dla lekarzy.


next page next page close

Nowoczesne sposoby reklamy

Nowoczesne sposoby reklamy

O reklamie każdy słyszał i każdy miał z nią kontakt w taki czy inny sposób. Reklama otacza nas zewsząd – w przestrzeni miejskiej z każdej strony atakują nas billboardy, słupy reklamowe, plakaty i inne. W radiu audycja co najmniej kilka razy jest przerywana by nadać reklamy. To samo dotyczy telewizji i kina – w tym ostatnim musimy oglądnąć kilkunasto- , a czasem i kilkudziesięciominutowy  maraton reklamowy.

Czy zatem i my mamy atakować naszych klientów znienawidzoną przez nas reklamą? Otóż tak. Tylko w taki sposób mamy szansę na wybicie się spośród innych firm, które mają podobne do naszej oferty. Jedynie bardzo niszowe branże obywają się bez reklam – informacje o nich roznoszą się niejednokrotnie pocztą pantoflową i każdy kogo dany temat interesuje prędzej czy później się o nich dowie.

A zatem jak wygląda taka nowoczesna reklama?

Najnowsze reklama przenosi się do przestrzeni internetowej – do stron firmowych coraz częściej dołączane są blogi, które działają jako promocja produktów lub usług prezentowanych na stronie. Dzięki takim blogom i wpisom na nich, klient ma możliwość zweryfikowania naszej wiedzy w zakresie, w którym powinniśmy być ekspertami. Posty na blogu dotyczą zwykle specyfikacji branży w jakiej obraca się dana firma i jej przedstawiciele.

opisy produktówOprócz prowadzenia własnego bloga, na którym możemy prezentować nowości, opisywać najciekawsze propozycje z naszej działalności, najpopularniejsze produkty i usługi, doskonale sprawdzi się także rzetelne opisanie naszych produktów. Takie opisy produktów mogą być tworzone przez nas samym – w końcu kto lepiej zna produkt od nas – albo mogą zostać  zlecone do wykonania firmie zewnętrznej, np copywriterowi. Szczególnie w przypadku prowadzenia sklepu internetowego opisy produktów mają kluczowe znaczenia – pozwalają klientowi na stwierdzenie czy dany produkt go interesuje czy nie i czy chce go nabyć. Opisy produktów mają bardzo duże znaczenie np. w przypadku ubrań – pozwalają na lepszą wizualizację produktu i na łatwiejsze odniesienie podanych na stronie danych do naszych wyobrażeń. Szczególnie gdy idzie o tzw. „rozmiarówkę”, która w każdym sklepie może być inna i w łatwy sposób może dochodzić do konfliktów.

Jak to zrobić?

Takie teksty marketingowe jakie zostały opisane, mają szansę na zawojowanie rynku. Dzięki wprowadzeniu skutecznej reklamy poprzez kanały internetowe możemy szybko dotrzeć do klienta potencjalnie zainteresowanego naszą ofertą.

Jeśli zaś te wszystkie informacje nas przerastają i wydają nam się nie do zrealizowania, warto skontaktować  z profesjonalistami w dziedzinie copywritingu, którzy z pewnością wykonają tę pracę w sposób rzetelny. Warto zastanowić się jakie korzyści przyniesie taka reklama mojej działalności.


next page next page close

Jak wprowadzić rebranding marki?

Jak wprowadzić rebranding marki?

Każda marka, która z upływem lat nie przywiązuje większej wagi do tego aby dostosować się do oczekiwań rynku może tracić. Inne marki – konkurencyjne, które wykorzystują nowoczesne metody dotarcia do klienta, zaprezentowania własnego produktu czy budowania świadomości swojej marki, mogą łatwiej i szybciej dotrzeć do potencjalnych klientów. Marka, która nie zmienia się musi liczyć na to, że jej dotychczasowy wizerunek oraz to co udało się jej uzyskać przez lata, posłuży jako czynnik motywacyjny do zakupów czy zlecenia usług.

To jednak może okazać się złudne. Utarty wizerunek, przestarzały sposób prezentacji, stara identyfikacja wizualna, która powoduje mały uśmiech na ustach, nieczytelne logo i zupełnie nieaktualny sposób komunikacji mogą wpływać na stratę klientów, niemożność przyciągnięcia nowych czy zmniejszenie zainteresowania marką ze strony potencjalnych partnerów. Jak sobie z tym poradzić? Tutaj niezbędny jest rebranding marki.

Rebranding marki – pierwsze kroki

Najważniejsze jest stworzenie kompletnej strategii dla nowego projektu. Strategia ta musi być praktyczna, świeża i musi przynajmniej dościgać konkurencję a najlepiej jeśli zawiera w sobie pomysły lepsze od pomysłów innych firm. Najważniejszym ruchem w przypadku rebrandingu marki będzie przygotowanie nowej metody komunikacji – jeśli marka stawia na rebranding musi uwzględnić to, że prawdopodobnie najlepszym zabiegiem będzie również próba przygotowania się na nowoczesne, odmienne oczekiwania rynku. Marki po rebrandingu powinny próbować dotrzeć do nowych klientów wykorzystując przy tym dotąd niewykorzystane metody komunikacji. To właśnie próba zbliżenia się od potencjalnego klienta, odkrycie jego potrzeb i ich zaspokojenie może być najważniejsze w całym rebrandingu.

Zmieniamy markę dzięki rebrandingowi

Drugą ważną kwestią jest zmiana prezentacji własnej marki – mowa przede wszystkim o tym w jaki sposób marka pokazuje się w internecie, w reklamach, na ulotkach informacyjnych, plakatach i wszędzie tam, gdzie jest to niezbędne – nowa identyfikacja wizualna może przynieść marce spory rozgłos, zwłaszcza wtedy kiedy będzie trafna i odpowiednia dla danej branży. W rebrandingu marku poza nową identyfikacją wizualną warto zmienić także sposób prezentacji oferty. Dopasowanie się do nowych standardów jest niezwykle ważne, jeśli zależy nam na uznaniu i dobrej renomie.

Kto może pomóc w rebrandingu marki?

Jeśli zarządzamy firmą i potrzebujemy rebrandingu z pewnością samodzielnie możemy sobie nie poradzić. Na pewno potrzebować będziemy do tego celu specjalistów od zarządzania marką oraz samego rebrandingu. Najlepiej w tym celu wynająć agencję interaktywną. Dlaczego? Gdyż tam otrzymamy świeżą, unikalną strategię od osób, dla których nowoczesny marketing i branding to chleb powszedni. W agencjach pracują osoby doskonale zaznajomione z nowoczesnym, innowacyjnym podejściem do prezentacji marki w sferze komunikacyjnej, graficznej czy nawiązywania nowych kontaktów biznesowych.  Więcej na ten temat możecie dowiedzieć się na tym blogu: http://auchstudio.pl/blog/rebranding-marki.

Co musimy zmienić rozpoczynając proces rebrandingu?

Lista teoretycznie jest długa, ale ostateczny wynik będzie zależy wyłącznie od specyfiki branży a także samej marki. My wymienimy jednak te najważniejsze rzeczy.

  • zbudowanie świadomości marki
  • zmiana logotypów, identyfikacji wizualnej, zmiany szablonów reklamowych
  • zmiana komunikacji
  • wykorzystanie nowych metod komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem social mediów


next page next page close

5 najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej

5 najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej

Tworzenie identyfikacji wizualnej stało się jednym z trendów w najnowszym obliczu marketingu, który coraz częściej łączy w sobie wiele działów, które jeszcze 10 lat pracowały oddzielnie. Dziś agencje interaktywne oraz agencje 360 zajmują się wieloma aspektami, które pomagają marce przebić się do swoich wymarzonych odbiorców i jednocześnie pomagają zabłysnąć w otoczeniu podmiotów konkurencyjnych. Dziś pokazujemy elementy identyfikacji wizualnej, które są najważniejsze i które powinny być starannie zaprojektowane.

Logotypy

Logo bądź logotyp, to znak (sygnat), który prezentuje naszą markę. W przypadku marek rozpoznawalnych logo wystarczy aby widz wiedział z kim, a właściwie z czym ma do czynienia. Logotypy mogą przybierać rozliczne formy – napisy skrojone w bardzo zróżnicowany sposób, napisy połączone z grafiką, obrazki bazujące na różnych motywach czy po prostu elementy geometrii jak linie, kształty i kropki, które z jakiegoś powodu stają się silnym elementem rozpoznawczym. Logo powinno jednakże prezentować poniekąd to czym marka się zajmuje, takie loga spotykamy stosunkowo rzadko, ale im twórcom należy się spory szacunek, gdyż proces wymyślenia oraz zaprojektowanie logo, które odpowiada twórczości oraz wartościom marki jest trudny i wymaga dużego zaangażowania. Jak trudne to jest? Tego dowiesz się konsultując się ze specjalistami z agencji Auch Studio. Polecamy odwiedzić ich firmowy blog.

Kolorystyczne elementy identyfikacji

Kolorystyka jest jednym z tych elementów, które odbieramy jako pierwsze. Fioletowa reklama produkty? Większość z nas pomyśli o czekoladzie Milka, biało-czerwone napisy i piana? To z pewnością piwo Żywiec. Czerwony i żółty kolor jednocześnie? Tak, to musi być Ferrari. Połączenie kolorów, które do tej pory się nie wydarzyło lub nie zostało użyte tak, aby zyskać rozpoznawalności, lub kolory, które zwyczajny nie były używane to sposób na zagarnięcie pewnego sektora dla swojego brandu. Kolorystyka jest niezwykle istotna gdyż już po jej ujrzeniu konsument wie z jakimi markami na pewno nie ma do czynienia, a z kim prawdopodobnie tak. Ważne jest aby kolorystykę przenieść na wszystkie elementy komunikowania marki – do sieci, do reklam, do materiałów dla prasy, do gadżetów czy produktów.

Elementy identyfikacji wizualnej

Fonty, rodzaj pisma oraz wszystko to, co jest sposobem prezentacji tekstów

Kroje czcionek, fonty lub pismo – jakkolwiek to nie nazwiemy – sposób wyrażenia i prezentacji tekstu jest istotny i często może wręcz zastąpić inne elementy. Charakterystyczne fonty znakomicie sprawdzają się na nowoczesnych stronach internetowych oraz w reklamie. Warto zadbać o stworzenie czegoś od podstaw.

Ruchome elementy marki

Do tego zbioru możemy zaliczyć wszystko to, co się przemieszcza i po części żyje własnym życiem. Mogą to być pracownicy ubrani w ciuchy przynależące do identyfikacji marki, mogą to być budynki, ich biura, magazyny, pojazdy czy rozdawane gadżety na targach, podczas konkursów, prezentacji, konferencji czy wszędzie tam, gdzie brand się pojawia, aby pokazać się i zdobyć kolejnych klientów oraz nawiązać znajomości.

Sposób prezentacji usług i produktów

To w jaki sposób prezentujemy produkty czy usługi bezpośrednio związku z identyfikacją wizualną nie ma, natomiast to, co pokażemy i jak zapleciemy to w identyfikację jest bardzo istotne. Warto zadbać o użycie charakterystycznych elementów, dzięki którym jeszcze wzmocnimy nasz przekaz i sprawimy, że właśnie wskazane elementy staną się charakterystyczne tylko dla naszego brandu. Pozwala to na odróżnienie się od innych firm i ich produktów czy usług.


next page next page close

Jak skutecznie reklamować swoją flotę?

Jak skutecznie reklamować swoją flotę?

Metoda na dotarcie do wielu klientów

Nie każdy wie jak się skutecznie reklamować. Na szczęście dzisiaj agencje reklamowe mają nam wiele do zaoferowania. Można także szukać ciekawych form reklamy na własną rękę i zlecać na przykład wyłącznie przygotowywanie odpowiednich projektów. W ten sposób rzeczywiście będziemy mogli zadbać o promocję swojej firmy, produktów i usług, dzięki czemu każda firma doskonale się rozwinie. Reklama powinna przyciągać odbiorców, którzy będą zainteresowani naszą ofertą. Dzisiaj można się reklamować niemal wszędzie. Należy zatem koniecznie wszystko sobie przemyśleć i dokładnie dopasować rodzaj reklamy do swojej działalności, ale także potrzeb, wymagań i terenu, na jakim działamy, gdyż ma to równie wielkie znaczenie, jeśli chcemy trafić do swojej konkretnej grupy docelowej.

Typowa reklama a alternatywne podejście

Warto dzisiaj stawiać na przykład na reklamę w lokalnej prasie, ale także w internecie, a najlepiej świadczyć wysokiej jakości usługi czy proponować dobre produkty, jakie ludzie będą sobie polecać. Nie można także zapomnieć o ważnych mediach społecznościowych. Dzisiaj koniecznie należy postawić na takie opcje, jakie spełnią nasze oczekiwania i sprawią, że będziemy mogli zapewnić sobie doskonałe opcje pod każdym względem. Przede wszystkim trzeba jednak pomyśleć o bardzo popularnej i skutecznej reklamie samochodowej. Dzisiaj niemal każdy porusza się po mieście autem, w wielu rodzinach są nawet po dwa czy trzy samochody. Auta są więc wszędzie widoczne i taka reklama to dobry wybór. Oklejanie samochodów powinno nawiązywać kolorystycznie do identyfikacji wizualnej firmy. Powinno być również ciekawe i przemyślane.

Na czym polega oklejanie aut

Podstawą jest oczywiście wiedza, na czym polega oklejanie samochodów reklamami. Można na własną rękę wykonać odpowiedni projekt, a także zlecić wszystkie kompleksowe usługi danej agencji reklamowej czy też drukarni. W ten sposób zyskujemy profesjonalnie wykonany projekt. Jest to dość sporej wielkości reklama, więc jakość ma wielkie znaczenie. Nie możemy mieć do czynienia z małymi obrazkami czy pikselami, gdyż taka reklama na pewno nie będzie atrakcyjna dla odbiorców i klientów. Czasami zatem warto postawić na solidnie wykonany projekt, a później możemy mieć z tego jeszcze większe korzyści. Mamy zatem wiele opcji, jeśli chodzi o wstępny etap przygotowania reklamy. Warto postawić na oklejenie aut wszystkich, które znajdują się w zasobach firmy, spójna reklama to nie tylko ciekawa metoda przyciągnięcia wzroku potencjalnych klientów ale także zadbanie o właściwy wizerunek, który określany będzie jako stabilny, interesujący oraz przemyślany, a właśnie takiego rodzaju rozwiązania są oczekiwania wśród świadomych odbiorców.

Później projekt przelewany jest na folię, jaką następnie okleja się samochód osobowy czy inny pojazd. Należy to zrobić z odpowiednią starannością i ostrożnością. Taka folia jest bardzo solidna i trwała, odporna na czynniki zewnętrzne, więc niezależnie od pogody, nawet po długim użytkowaniu, doskonale się prezentuje, a kolory są równie intensywne.


next page next page close

W jaki sposób reklamować markę lokalną?

W jaki sposób reklamować markę lokalną?

Jeśli chcesz zaistnieć na rynku musisz być świadomy tego, że bez promowania swojej działalności możesz nie osiągnąć zbyt wiele. Promocja rozdzielać może się na wiele kanałów komunikacyjnych, w zależności od biznesu trzeba wybrać ten, który będzie adekwatny i rzeczywiście w jakimś stopniu wpłynie na rozpoznawalność naszej marki. Do wyboru jest mnóstwo dróg promocji, poniżej wymienię te, które są popularne i często wykorzystywane:

(więcej…)


Dobry event dla dzieci w galerii handlowej

Jeszcze do niedawna eventy dla dzieci organizowane były jedynie z powodów wizerunkowych...
article post

O wpływie identyfikacji wizualnej firmy na jej klientów

Logo jakie jest każdy widzi, ale czy ma ono wpływ na cokolwiek? Jak bardzo istotna jest...
article post

Czy warto wydać pieniądze na marketing internetowy?

Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, jak niezwykle ważna jest dla firmy dobra...
article post

Jak promować własny gabinet?

O konieczności korzystania z reklamy w dobie wolnego rynku chyba nie trzeba nikogo...
article post

Nowoczesne sposoby reklamy

O reklamie każdy słyszał i każdy miał z nią kontakt w taki czy inny sposób. Reklama...
article post

Jak wprowadzić rebranding marki?

Każda marka, która z upływem lat nie przywiązuje większej wagi do tego aby dostosować...
article post

5 najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej

Tworzenie identyfikacji wizualnej stało się jednym z trendów w najnowszym obliczu...
article post

Jak skutecznie reklamować swoją flotę?

Metoda na dotarcie do wielu klientów Nie każdy wie jak się skutecznie reklamować. Na...
article post

W jaki sposób reklamować markę lokalną?

Jeśli chcesz zaistnieć na rynku musisz być świadomy tego, że bez promowania swojej...
article post